FAQ
Časté otázky predplatiteľov
■ Zmenil som adresu a chcel by som nahlásiť novú, ako mám postupovať?
Stačí, ak nám pošlete e-mail na adresu predplatne@jaga.sk a uvediete v ňom pôvodnú doručovaciu adresu príjemcu spolu s jeho menom a priezviskom, a následne do toho istého e-mailu uvediete aj novú adresu, na ktorú by mal byť časopis odteraz doručovaný. Ihneď po zapracovani zmeny do nášho systému vás budeme informovať.
■ V ktoré dni v mesiaci bude zasielaný časopis predplatiteľom?
Jednotlivé čísla nevychádzajú vždy v rovnakom dni v rámci mesiaca. Termín vydania nasledujúceho čísla je uvedený v upútavke na konci predchádzajúceho čísla. Uvedený dátum znamená zvyčajne termín podaja časopisu na pošte, takže termín samotného doručenia predplatiteľovi môže trvať o 3-4 pracovné dni dlhšie.
■ Časopis som už videl predávať na stánku, ale ja som ho ešte nedostal.
Časopis je predplatiteľovi zaslaný čo najskôr po jeho vydaní a následnom spracovaní (fóliovanie, štítkovanie, zväzkovanie...). Každý takýto výtlačok prechádza rukami mnohých ľudí kým sa dostane do vašej poštovej schránky. Termín podaja časopisu na poštu je zvyčajne o jeden deň skôr (prípadne v ten istý deň) ako je uvedený do distribúcie na stánky. Po jeho podaji však nasleduje niekoľko ďalších krokov zo strany doručovacej spoločnosti, ktoré sú nevyhnutné v rámci procesu doručenia časopisu konečnému adresátovi. Tak sa môže stať, že do schránky predplatiteľa sa predplatené číslo dostane s miernym oneskorením oproti stánkovému predaju (maximálne by to však malo byť 3-4 pracovné dni).
■ Ako budem, ako predplatiteľ, zvýhodnený v porovnaní s tými, čo si kupujú časopis na stánku?
Ako predplatiteľovi vám garantujeme nižšiu cenu za jedno číslo v porovnaní s jeho odporúčanou maloobchodnou predajnou cenou na stánkoch. Časopis dostanete pohodlne až do svojej poštovej schránky a nebude vás to stáť už ani cent navyše. V zníženej predplatiteľskej cene je už započítané aj balné do PE-fólie a poštovné prostredníctvom Slovenskej pošty. Predplatné je doplnková služba pre pravidelných čitateľov a jeho cena je zvyčajne kalkulovaná tak, aby pokryla aspoň priame náklady na jeho zabezpečenie.
■ Doručujete časopisy v rámci predplatného aj do zahraničia?
Nie, ceny predplatného sú kalkulované tak, aby pokryli doručovanie v rámci územia Slovenskej republiky.
■ Je uvedená cena predplatného pre zákazníka konečná?
Áno, k tejto cene už nebudú pripočítavané žiadne ďalšie položky. Cena je vrátane DPH, balného a poštovného v rámci územia Slovenskej republiky. V prípade ceny predplatného s darčekom je táto cena už vrátane darčeka a nákladov spojených s jeho doručením predplatiteľovi.
■ Objednal som si predplatné s darčekom, prvé číslo mi už prišlo, ale darček zatiaľ nie.
Darčeky v rámci predplatného sú doručované v samostatnej poštovej zásielke, ktorá je vybavovaná nezávisle od zasielania časopisov. Zvyčajne je lehota na vybavenie cca 14 kalendárnych dní od pripísania sumy za predplatné na náš bankový účet. Samotné doručenie prostredníctvom prepravnej spoločnosti môže trvať ďalšie 3-4 pracovné dni.
■ Nedostal som e-mail s informáciami ohľadne svojej objednávky / platby
V prípade, že ste od nás nedostali e-mail s informáciami ohľadne svojej objednávky (napr. zhrnutie, platba a pod.) prosím skontrolujte si vo svojom e-mailovom prehliadači priečinok "Spam" prípadne "Nevyžiadaná pošta". Je možné, že náš e-mail mohol byť automaticky presunutý práve do tohto priečinku.