Reklamačný poriadok

Vážení zákazníci,

v prípade reklamácií alebo zmeny doručovacej adresy kontaktujte naše reklamačné oddelenie, ktoré je súčasťou distribučného oddelenia vydavateľstva JAGA.

Kontakt:
Email: predplatne@jaga.sk
Tel. č.: 02/50 200 283 (pondelok – piatok, 9.00 – 16.00 hod.)

V prípade písomnej požiadavky od zákazníka odpovie dodávateľ najneskôr do troch pracovných dní.
Poštová adresa: Lamačská cesta 45, 841 03 Bratislava 42

I. Uplatňovanie reklamácie
Reklamáciu je možné oznámiť prostredníctvom emailovej správy na adrese predplatne@jaga.sk alebo telefonicky na čísle 02 / 50 200 283. Pokiaľ dôjde na strane dodávateľa k preukázateľnej vine, v zmysle Všeobecných obchodných podmienok bude do nasledujúcich troch dní zákazníkovi zaslaný náhradný výtlačok za zameškané predplatné. K reklamovanému predplatnému musí zákazník priložiť údaje predplatiteľa alebo variabilný symbol objednávky predplatného (tj. číslo objednávky). Prevádzkovateľ rozhodne o reklamácii do 5 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
O výsledku reklamácie bude zákazník informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania emailom alebo telefonicky.
V prípade, že ste obdržali poškodený časopis alebo máte podozrenie, že bol časopis odcudzený
z Vašej schránky, prosím kontaktujte Vášho poštového doručovateľa. Reklamáciu doručovania predplatného môžete nahlásiť emailom na adresu predplatne@jaga.sk.
Prevádzkovateľ internetového obchodu predplatne.jaga.sk neposkytuje záruku na darček, ktorý zákazník dostane k predplatnému v prípade akciovej ponuky.


II. Dôležité upozornenia
Reklamácia sa nevzťahuje na: chyby spôsobené zákazníkom počas bežného používania tovaru, na mechanické poškodenie tovaru zákazníkom, na zničenie tovaru neodbornou manipuláciou; na prípad, keď zákazník po kúpe tovaru zistí, že identický tovar už má.
Reklamačné konanie začne plynúť dňom oznámenia reklamácie. Snahou dodávateľa je, aby reklamačné konanie bolo vybavené čo najskôr v súlade s príslušnými právnymi predpismi. O výsledku reklamačného konania Vás budeme informovať telefonicky alebo emailom.
Oprávnene reklamovaný tovar bude zákazníkovi vymenený za rovnaký, prípadne po vzájomnej dohode vymenený za iný tovar.

V záujme vyhnutia sa možnej komplikácii, prosíme zákazníkov, aby si prekontrolovali dĺžku svojho predplateného obdobia.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie